Regulamin
Dostawa zamówionego towaru
Zamówienia realizowane są w formie przesyłki kurierskiej za pośrednictwem Dostawcy. Na życzenie klienta zamówienie może być realizowane w inny sposób, a jego warunki są wtedy ustalane indywidualnie. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać towary bez wad.
Taryfa dostaw na terenie Polski
Odbiór osobisty (przedpłata) – 0 zł
Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) – 0 zł
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) – 12 zł, każde zamówienie o wartości powyżej 100 zł – darmowa dostawa
Przesyłka kurierska DPD (płatność przy odbiorze) – 15 zł, każde zamówienie o wartości powyżej 100 zł – darmowa dostawa
Paczkomaty (przedpłata) – 12 zł, każde zamówienie o wartości powyżej 100 zł – darmowa dostawa
Paczkomaty (płatność przy odbiorze) – 15 zł, każde zamówienie o wartości powyżej 100 zł – darmowa dostawa
Taryfa dostaw poza terenem Polski
Koszt dostaw poza terenem Polski jest ustalany indywidualnie.
Czas realizacji
W sklepie Wigo istnieją 2 typy produktów. Pierwszy z nich to produkty znajdujące się aktualnie w magazynie w Poznaniu lub w sklepie stacjonarnym, nazywane dalej grupą pierwszą. Grupą 2 nazywane są produkty zamawiane na życzenie klienta bezpośrednio z magazynów niemieckich producentów.
Grupa pierwsza
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie w Pasażu Rondo na ul. Zamenhofa 133 w Poznaniu. Godziny otwarcia to: 10-21 od poniedziałku do soboty oraz 10-18 w niedzielę. O możliwości odbioru Klient zostaje poinformowany mailem na adres podany przy zamówieniu maksymalnie w ciągu 48 godzin od złożonego zamówienia.
Przesyłka kurierska DPD
Towar jest wysyłany w ciągu 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto.
Grupa druga
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie w Pasażu Rondo na ul. Zamenhofa 133 w Poznaniu. Godziny otwarcia to: 10-21 od poniedziałku do soboty oraz 10-18 w niedzielę. O możliwości odbioru Klient zostaje poinformowany mailem na adres podany przy zamówieniu maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od złożonego zamówienia.
Przesyłka kurierska DPD
Towar jest wysyłany w ciągu 7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto.
Kiedy realizujemy zamówienia?
Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku, kurier odbiera paczki z naszego magazynu około godziny 12:00.
Kiedy doręczane są zamówienia?
Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze w ciągu 24 godzin od nadania. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 – 18:00.
Przesyłki do Paczkomatów doręczane są w ciągu 24 godzin od nadania, odbiór jest możliwy całodobowo przy punkcie, który został wybrany.
Termin płatności
Płatności za zamówiony towar należy dokonać w ciągu 7 dni.
Formy płatności
W sklepie Wigo istnieją cztery możliwe formy realizowania płatności:
- Przelew na rachunek bankowy podany w mailu zwrotnym po złożeniu zamówienia. Nasz bank to: Santander Consumer Bank.
- Płatność przy odbiorze kurierowi.
- Płatność gotówką, kartą płatniczą lub kredytową przy odbiorze osobistym w naszym sklepie w Pasażu Rondo
- Przelew ekspresowy za pośrednictwem platformy PayU
Taryfa dostaw na terenie Polski
Odbiór osobisty (przedpłata) – 0 zł
Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) – 0 zł
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) – 12 zł
Przesyłka kurierska DPD (płatność przy odbiorze) – 15 zł
Paczkomaty (przedpłata) – 12 zł
Paczkomaty (płatność przy odbiorze) – 15 zł
Taryfa dostaw poza terenem Polski
Koszt dostaw poza terenem Polski jest ustalany indywidualnie.
Dane użytkowników
Właściciel serwisu internetowego wigo-koszule.pl, Firma Wigo S.C., zobowiązuje się do należytej ochrony danych dotyczących odwiedzających serwis.
Dane dotyczące użytkowników serwisu nie będą przekazywane ani sprzedawane firmom ani osobom trzecim.
Dane przekazywane przez użytkowników serwisu będą wykorzystane jedynie w celu komunikacji.
Niezależnie od danych osobowych podanych podczas komunikacji, właściciel serwisu może wykorzystać technologie pozwalające na zbieranie niektórych informacji technicznych, takich, jak adres IP uczestnika, typ przeglądarki internetowej oraz używany system operacyjny (patrz także pkt. 5)
Ciasteczka
Serwis wigo-koszule.pl w celu ułatwienia przeglądania strony przy kolejnych wizytach zapisuje pliki cookies (ciasteczka) na komputerze użytkownika. Użytkownik może zdecydować, które ciasteczka będą zapisywane na jego komputerze stosując ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Domyślne ustawienia najbardziej popularnych przeglądarek domyślnie pozwalają na zapisywanie ciasteczek na komputerze użytkownika.
Statystyki
Właściciel serwisu oraz podmioty obsługujące serwis internetowy gromadzą statystyki dotyczące poziomu i wielkości odwiedzin przez użytkowników serwisu.
Zgodność z prawem
Niniejsza polityka nie narusza bezwzględnie obowiązujących przepisów, w szczególności o ochronie konsumentów i konkurencji. W razie sprzeczności postanowień polityki z bezwzględnie obowiązującymi przepisami w miejsce postanowień polityki stosuje się te przepisy, a pozostała część polityki pozostaje w mocy.
Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony towar?
Tak, w ciągu 14 od otrzymania przesyłki można zwrócić towar bez podania przyczyny. Koszt przesyłki pokrywa kupujący. Istnieje również możliwość zwrotu bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić poprzez:
a) przesłanie formularza reklamacyjnego na adres:
Wigo S.C.
ul. Zamenhofa 133
61-131 Poznań
b) przesłanie formularza na adres kontakt@wigo-koszule.pl
Formularz reklamacji do pobrania tutaj: Formularz reklamacyjny
Formularz zwrotu do pobrania tutaj: Formularz zwrotu
Procedura reklamacyjna
Sklep Wigo ropzatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej złożenia. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą mailową lub telefoniczną. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji może odbyć się na następujące sposoby:
– zwrot
– wymiana
– naprawa
Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.