fbpx

Witaj w Klubie! Mamy przyjemność przedstawić niezwykły program lojalnościowy, którego pomysł powstał już wiele lat temu. Wigo Gentlemen’s Club jest czymś więcej niż zwykłym programem z kartami ze zniżkami, to Klub zrzeszający prawdziwych Gentlemanów wyróżniających się nie tylko stylem czy dobrym ubiorem, to przynależność do grupy ludzi dbających o swoje zachowanie, kulturę osobistą i stosunek do innych ludzi. Członkowie klubu zyskują dostęp do rabatów, dodatkowych usług, a także dodatkowej pomocy podczas definiowania swojego stylu.

Historia marki Casa Moda

Historia firmy Casa Moda zaczęła się w 1924 r. kiedy to Ernst Winter założył przedsiębiorstwo OHG Ernst Winter Oldenburg zajmujące się handlem tekstyliami, a także sprzedażą roboczych koszul. Po II Wojnie Światowej firma porzuca handel tekstyliami i skupia się na własnej produkcji w nowo wybudowanej fabryce przy Burmesterstraße 5. Rozwój i ciągłe szukanie nowych rozwiązań doprowadził w 1990 r. do przekształcenia spółki w nową markę – Casa Moda oferującej szeroki wachlarz produktów, nie tylko koszul casualowych i eleganckich, ale mając w swojej ofercie także swetry, spodnie i wszelkiego rodzaju akcesoria. W 2000 r. zaprezentowano także nową linię produktową o nazwie Venti. Dziś Casa Moda zatrudniając 160 osób posiada 30 sklepów firmowych w całej Europie i posiada ponad 2000 partnerów biznesowych.

Filozofia Casa Moda

Podstawą sukcesu są dwie marki: CASAMODA i Venti współgrające ze sobą wg zasad 4 filarów, na których opierają się wszystkie działania tej sporej, lecz wciąż rodzinnej firmy.

1
Szacunek i społeczność

Aby stworzyć dobry produkt, prócz talentu  niezbędna jest precyzja i pasja. Właśnie dlatego w Casa Moda ludzie i produkty znajdują się w centrum uwagi. Każdy z pracowników bierze udział w sukcesie firmy, ponadto Casa Moda szanuje swoich dostawców, producentów i klientów.

2
Jakość pierwszej klasy

Aby stworzyć dobry produkt, prócz talentu  niezbędna jest precyzja i pasja. Właśnie dlatego w Casa Moda ludzie i produkty znajdują się w centrum uwagi. Każdy z pracowników bierze udział w sukcesie firmy, ponadto Casa Moda szanuje swoich dostawców, producentów i klientów.

3
Niezawodny design

Aby stworzyć dobry produkt, prócz talentu  niezbędna jest precyzja i pasja. Właśnie dlatego w Casa Moda ludzie i produkty znajdują się w centrum uwagi. Każdy z pracowników bierze udział w sukcesie firmy, ponadto Casa Moda szanuje swoich dostawców, producentów i klientów.

4
Otwarte partnerstwo

Aby stworzyć dobry produkt, prócz talentu  niezbędna jest precyzja i pasja. Właśnie dlatego w Casa Moda ludzie i produkty znajdują się w centrum uwagi. Każdy z pracowników bierze udział w sukcesie firmy, ponadto Casa Moda szanuje swoich dostawców, producentów i klientów.

Koszule męskie Casa Moda w naszym sklepie

preloader